Saturday, August 9, 2008

Facing the truth..

ade beberapa jenis panggilan yang selalunya akan dihadapi oleh customer service...

1) CSR : "Terima kasih mghubungi ..... Boleh sy bantu.:)"
Customer : "Hello cik, sy ade masalah tak boleh mengakses internet. Sy dh 1 minggu tak boleh akses internet..."

-------->TRUE call

2) CSR : "Ye Encik..ade ape-ape lagi yg boleh sy bantu?"
Customer : "Hm...sy nk '*****' kt bwh tu boleh..sy nak......"

-------->Panggilan LUCAH..huhu(bodohhhh5x..)

3) CSR : "Boleh berikan no telefon yg connect dgn internet?"
Customer(suara budak) : "0163535256"...
CSR : "Boleh sy tahu siapa yg bercakap?"
Customer(suara budak) : "Sarjan Hassan..Hahahaa..."

--------->PRANK call. ok gak skali skala..bole gelak2

4) CSR : "Terima kasih mghubungi ..... Boleh sy bantu.:)"
Customer : "I want to talk to your manager NOWW!!!"

--------->ANGRY customer. yg ni paling takut gile nak hadap..


-x dinafikan ramai kawan2 dpd sihat walafiat belaka, tetiba dpt mcm2 penyakit. ade sorang kawan tu tetiba pegi check ade darah tinggi..pastu ade gak sesak nafas...yg dpt penyakit stress mmg la byk kot...

1 comment:

mira said...

biar betul~ baca pun dah stress~